peach ran

הקריאייטיב של פיץ’ ממליץ על הדברים הכי מעניינים ברשת

רן פינקלשטיין מקריאייטיב פיץ’ מעניק חמש המלצות לאנשים ועמודים מעניינים, יצירתיים ומעוררי השראה  מרחבי האינטרנט.

1. ערוץ יוטיוב: 
Daily dose of Internet

ערוץ יוטיוב שמעלה סרטונים מעניינים שבגדול הם סתם שטויות. הינה רכיכה שאם נחתך לה הזנב היא מצמיחה אותו מחדש או “תראו איך עושים תספורת לעז”. זהה מאגד את כל הדברים שבלי אינטרנט כנראה שבחיים לא היית נחשף אליהם. מה היה הכי חשוב בלא חשוב היום.

2. יוטיוב: דברים שלמדתי היום

סדרת רשת מבית היוצר של טופ גיק. נמרוד אלדאה, שייסד את טופ גיק עם אשתו קארין,   משתף בדברים חדשים שהוא למד. זה יכול להיות על מחשב חדש שקטן יות מגרגיר אורז או למה כדור הארץ מסתובב. פרק חדש עולה בערך פעם בחודש וזה משהו שאני ממש מחכה לו שיעלה בכל פעם. מעולה לצריכת תוכן כללית.

3. אינסטגרם: Pablo Rochat

אמן דיגיטלי שפועל בסן פרנסיסקו ועושה מלא שטויות של אפטר. הוא מטריל אנשים, מדפיס איירפודס ומדביק על מקומות ואנשים באים ומנסים לקחת אותן. לוקח אמוג’ים ועושה אתם כל מיני שטויות כאלה. עושה דברים מגניבים באפטר זה השיט שלו פחות או יותר.

View this post on Instagram

A post shared by Pablo Rochat (@pablo.rochat)

4. אינסטגרם: Jordi Koalitic

ג’ורדי הוא צלם מעולה שנותן כל מיני טיפים והאקס יפים לצילום. למשל: איך לעשות פוטושופ  מוצלח, או איך לייצר תמונה שבנאדם מוציא אש מהיד שלו. שם למשל הוא עשה את זה עם ספריי של אש ותמונה.

View this post on Instagram

A post shared by Jordi Koalitic 🐨📸 (@jordi.koalitic)

5. חברת הפקה: Canada  

החברה שמפיקה את הקליפים הכי משוגעים בעולם. אי אפשר להסביר כמה זה יפה. מדובר בהפקות שהן גרנדיוזיות וסופר קרייטיאיביות שאחרי זה מעתיקים מהפריימים שלהן לקליפים אחרים. הם עובדים עם האמנים הכי גדולים בעולם כמו למשל דואה ליפה, רוסליה, יש להם מקוריות וסטייל שלאחרים פשוט אין. 

Skip to content